понедельник, 18 мая 2015 г.

Модуль 9. Рефлескія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Сьогодні я знаю, що на відміну від підсумкового оцінювання, яке проводиться наприкінці вивчення теми або завершення проекту, для інформування вчителів та учнів про те, наскільки добре вони досягли цілей навчальної теми, формуюче оцінювання проводиться протягом вивчення теми за допомогою використання формальних та неформальних методів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учні мають бути активним у власному навчанні;  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий