понедельник, 18 мая 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Для себе я зрозуміла, яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес та як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.
Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Корисно дотримуватися таких дій при створенні форми оцінювання: самому виконати завдання, переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям, обмежити кількість критеріїв до необхідних.

Комментариев нет:

Отправить комментарий